Vogel’s tv-campagne krijgt vervolg

Vogel’s tv-campagne krijgt vervolg

Eind vorig jaar/ begin dit jaar heeft Vogel’s een tv-campagne met daarbij ondersteunende online activiteiten ingezet. De boodschap van deze media-campagne was de consumenten meer bewust te maken van draaibare wandsteunen. De resultaten waren positief.

Deze positieve resultaten waren voor Vogel’s reden genoeg om wederom een grote mediacampagne in te zetten. De campagne bestaat uit een Vogel’s commercial met daarbij ondersteunend een aantal online activiteiten. Belangrijkste boodschap van de campagne is de voordelen van draaibare wandsteunen.

Vogel’s speelt specifiek in op de drukke periode rond kerst en Oud & Nieuw. De tv-commercial en de online campagne worden ingezet in de periode van 22 december tot en met 15 januari. De Vogel’s tv-commercial wordt onder meer uitgezonden op NPO 1, 2 en 3 en de zenders van Branddeli (dat zijn bijvoorbeeld TLC, Discovery en National Geographic). Via social media, SEA en Display Advertising wordt de tv-commercial online ondersteund.

Het doel van deze grote media campagne is wederom de verkopen op de winkelvloer te verhogen. Daarom zal Vogel’s tijdens het eindshot van de tv-commercial laten zien aan de kijker duidelijk waar hij/zij zo’n handige wandsteun van Vogel’s kan kopen. Houd er daarom rekening mee dat mensen gaan vragen om een wandsteun en speel daarop in met voldoende voorraad!
De insteek op tv en online zal worden: ‘Pak. Deel. Draai… Bevestig je TV aan de muur met een (draaibare) muurbeugel van Vogel’s!’ Dit heeft natuurlijk betrekking op de optimale beweegbaarheid van de tv-steunen. Want met een draaibare tv-steun kunt u het scherm vastpakken, gemakkelijk draaien zodat de hele familie optimaal zicht heeft op het scherm. Iedereen geniet van een avondje tv-kijken met z’n allen op de bank!

Meer informatie vindt u ook op: http://muurbeugel.vogels.com/