Vogel’s online en op tv

Vogel’s online en op tv

Havoned Nieuwsbrief december 2014 – Deze komende tijd zal het een drukke periode worden met een hoge verkoop voor tv’s. Vogel’s speelt daarop in en heeft diverse activiteiten online ingepland en daarbij is er een tv-commercial gecreëerd. Het Nederlandse merk voor wandsteunen heeft een pakkende marketingcampagne ontwikkeld die puur gericht is op de voordelen van draaibare wandsteunen.

Vogel’s speelt specifiek in op de drukke periode rond kerst en Oud&Nieuw. De banner campagne en de tv-commercial  worden ingezet in de periode van 22 december tot en met 4 januari (week 52 en week 1). De Vogel’s tv-commercial wordt onder meer uitgezonden op NPO 1, 2 en 3 en bevat een duidelijke boodschap aan de consument: altijd al vanuit de keuken naar de TV willen kijken? Wil je ook vanuit bed altijd de juiste kijkpositie hebben? Of die vervelende schittering van de zon uit de TV halen? Een draaibare wandsteun biedt de oplossing!

Het doel van de marketingcampagne is de verkopen op de winkelvloer te verhogen. Daarom zal Vogel’s tijdens het eindshot van de tv-commercial laten zien aan de kijker duidelijk waar hij/zij zo’n handige wandsteun van Vogel’s kan kopen. Houdt er daarom rekening dat mensen gaan vragen om een wandsteun en speel daarop in met voldoende voorraad!

De insteek zowel online als op tv zal worden: Pak. Deel. Draai… Bevestig je TV aan de muur met een (draaibare) muurbeugel van Vogel’s! Dit heeft natuurlijk betrekking op de optimale beweegbaarheid van de tv-steunen. Want met een draaibare tv-steun kun je het scherm vastpakken, gemakkelijk draaien zodat de hele familie optimaal zicht heeft op het scherm. Iedereen geniet  van een avondje tv-kijken met z’n allen op de bank!

De consument kan gemakkelijk informatie  online vinden. De banners linken direct door naar pagina van Vogel’s over draaibare wandsteunen. Daarnaast staat er op de homepage van Vogel’s is een duidelijke banner met een link naar diezelfde pagina.